петък, декември 25, 2015

Holidays

Бъдни вечер. Коледа. На работа.
Душата ми празнува, но в реалността нищо не е същото. Няма топлина. Няма обич. Няма усмивки. Нещо се разминава с моето усещане за празника и това на останалите около мен.
Искам светлина. Много светлина. Искам уют и топъл шоколад. Искам да съм близо до хора, на които умеят да се насладят подобавщо на тези дни. Хора, които не ги превръщат в поредният повод да се напият, да изгарямят няколко кутии "пиратки". Не. Искам благодатта на тези дни. Сред скъпите ми хора, някъде далече от сивотата на града и сред тишината на природата. Под морето от звезди, които сякаш са слезнали по-близо, за да ни поздравят. Искам няколко дни, в които да избягам от злободневието и злобата, намръщените лица и от хората, които не са като мен. Далече, далече... Искам усмивки, толина и светлина... Искам.
Честито Рождество!


Няма коментари:

Публикуване на коментар